Blogger Layouts
Tak pernah terpikir olehku
Tak sedikitpun ku bayangkan
Kau akan pergi tinggalkan kusendiri
Begitu sulit kubayangkan
Begitu sakit ku rasakan
Kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

Dibawah batu nisan kini
Kau tlah sandarkan
Kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup
Ini terjadi karna ku sangat cinta

Inilah saat terakhirku melihat kamu
Jatuh air mataku menangis pilu
Hanya mampu ucapkan
Selamat jalan kasih

Satu jam saja
kutelah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku
Namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup

Satu jam saja
kutelah bisa sayangi kamu..... di hatiku
Namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
di hatiku......




aikk???tetibe echot yg keras cm batu neh leh jengjiwang plak kt blog?pelik..ko demam ke??huhu..mane ade, aku tetibe teringat kesah lep lame aku la beb...lagu neh dye bg aku..huhu..kesah setahun lepas yg maseh aku hengat smpi skang..salah aku ke aku kiciwa neh???op coz bukan salah aku..tu kan dah namenye takdir..dh mmg tertulis dye bukan jodoh aku <----- ayat kaber sedey neh...hahaha..xde sape yg blh menolak ketentuan DIA..

TAPI knp ek susah nak lupe?ape la masaelah pn aku xtau..byk kenangan manis kot..smanis kurma katenye...huhu..smpi bile aku nak igt kt dye pn aku xtau..beberapa hari lepas aku jmpe dye dkt fb..tp aku x add dye..aku add adik dye jerk..sbb aku ngan adik dye rapat la jugak..huhu..dye nk add aku??hurmm..mustahil kot..

walaupn macam dh jmpe pggnti dye..still xleh nak lupe gak..kne buatan orang ke aku neh???haishh..jauhkan...smpi skang aku masih pgg sume janji2 manis dye kate aku..rase cm dh payau kot janji tuh..huhu..walaupon dye dh kate aku macam2, tp aku x penah bdendam dgn dye..still blh tersenyum dgn setiap kate2 dye yg teramat la tajam bak panah robin hood..tertusuk teros kt at beb..huhu..dah syg..nk wat cmne..orang kate cnte tuh leh butakan at..ape keburukkan orang yang kite syg tuh lgsg kite x nmpk..tp bile dh x suke, sume nk ungkit..mungkin cnta dah butakan mate aku..hati aku blm bute lg ek..

aku tau, ade lg yg lebih baik drpd dye..tp tulah hakikatnya cnta..orang yang ganti xkn same dengan orang yang pegi dr hdp kita...mane nk same, kn lain2..huhu..



haaa..musti ade lelaki yang di cipta utk aku kan??selamat mencarik chot..hihi :-P

0 comments:

Post a Comment