Blogger Layouts
hahahahahahaha...aku sangat suke dengan post ni..aku dah habis exam..bermakne waktu2 memanjekan diri aku dengan tido sudah bermula...lepas 3mggu perah otak, akhirnya habis jugak aku peksa..baru sem 2 okkay..ade lagi banyak sem yang aku nak kne harung..yang pastinye mencabar lagi dr sem 2 neh..

harapannya keputusan tu biarlah cantik skit ye echot oiii..bayaran yuran yang mahal, biarla berbaloi2 dengan keputusannye...hihi..aku neh bab2 bukak buku, mmg la sangat malas..cube kalo bg novel cinta..wahhhhh, bukan men laju ko bace eh..1 hari x makan pn xpe kan..biase la, novel kan penuh dengan angan2 yg indah..buku akaun ade ke angan2 indah cm novel?pastilah xde..yang ade nombor2 yang membuntangkan bijik mate aku..tp xpe, sebab aku dah minat, aku terima jerk...nak jadik akaunten katenye...huhu

semoga cuti sem aku bawak memori yang indah yang tu belom pasti..yang pastinye bakal di hempap oleh kerja yang menimbun2..haiiiishhhh :-(

see ya~~~

0 comments:

Post a Comment